woensdag 14 juni 2017

Leuke dingen doen

Op jullie blogs kom je veel leuke dingen tegen ,zo ook bij Rafels en Rozen .
Annie is een zeer Creatieve genie in mijn ogen en ik kijk dan ook vreselijk graag naar haar tekeningen en lapjes kunst, zeer inspirerend
maar ik heb niet de illusie om zo goed te worden hoor dat van mij zijn maar pogingen maar ik ben niet ontevreden.
Dus ging ik 2 avonden naar Visible mending, ofwel een leuke manier van stopwerk en Boro en Sashiko (borduurtechniek) .


En voor mijn 5 jaren dagboek wilde ik wel een gezellige buitenkant,dus..........................aan de slag

Links boven nog een klein stukje en dan kan het er omheen, leuk om te doen en erg blij ermee.
Mijn moppie kan er niet op ontbreken vind ik ..............
Fijne dag

14 opmerkingen:

  1. Nou, dat ziet er toch fantastisch en leuk uit!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk Marloes! Helemaal nieuw voor mij deze technieken; wat is er toch een hoops leuks te vinden in crealand. Grace viel me meteen op; leuk!!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk Marloes! Helemaal nieuw voor mij deze technieken; wat is er toch een hoops leuks te vinden in crealand. Grace viel me meteen op; leuk!!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk! Ik ken Annie en haar blog niet, ik ga er zeker eens kijken. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er beslist niet verkeerd uit,Marloes.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk die stop- en borduurtechnieken. Daar had ik nog nooit van gehoord. Lijkt me wel wat. Ga ik onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw!!! Ontzettend gaaf Marloes
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat leuk is dit Marloes daar kun je je heerlijk in uitleven

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat ziet er leuk uit. Nooit geweten dat het zo heette maar ik ga even googlen. groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oei, creatief genie? Jij kunt er ook wat van hoor! Denk eens aan al die mooie vilten vogels? En al die mooie breiwerken...
    Maar intussen zit ik hier met een blozend hoofd na zoveel hulde. Ik lees je regelmatig hoor, maar met een moeder van bijna 100 heb ik niet zoveel tijd om te reageren. Mooi weekend, Anny.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Voor mij ben jij ook een creatief genie hoor! En leuk dat mopsie een plekje krijgt!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ziet dat er mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. O, dat is mooi en inspirerend! Ik ga eens even verder googlen op boro en shasiko... Lijkt mij heel leuk om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen