dinsdag 21 maart 2017

Dankbare Dinsdag

Het is goed om naar deze momenten te blijven kijken ,zeker als er in de wereld om mij heen dingen gebeuren die bijna niet te verwerken zijn .
Dan trek ik me terug op mijn ateliertje om bezig te zijn met kleine dingen ,een soort van bezinnen,
en energie vergaren
Zo maakte ik deze haasjes
en kuikentjes,
zo heerlijk ontspannen

 Ik weet het ,het is maar tijdelijk die cocon ,maar wel fijn dat het kan
Het lijkt soms cliché, maar echt het is zo goed voor een mens om te beseffen dat je geniet van hele kleine dingetjes en dicht bij jezelf probeert te blijven.
en ja de sokken voor Teun zijn klaar en die voor Bram staan op de pen
een combi van restjes ,we schieten al lekker op
                                            fijne dinsdag...............................maak er wat moois van

21 opmerkingen:

  1. Heerlijk hé dat je creatief bezig kunt zijn en dan inderdaad even de donkere kleine en grote wereld kunt buitensluiten! Het is inderdaad iets om dankbaar voor te zijn en dat ben ik dan ook samen met jou!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh wat herken ik dat Marloes je eigen plekje en alles los laten en tussendoor ben je lekker bezig met iets opnieuw te scheppen , schattig de kuikentjes en wat een kunst om er pootjes onder te krijgen :) en je haasjes leuk voor Pasen.
    En dat vroeg ik me al af wat doe ik met al die halve bollen sokkengaren dat is dus nu ook opgelost !! Jij ook een fijne ddd

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Creatief bezig zijn is echt heel goed om weer tot jezelf te komen. Schattige kuikentjes zijn het.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn dat je zo van de kleine dingen kunt genieten. En ondertussen maak jij ook de meest prachtige dingen! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Och die haasjes en dat kuikentje zijn erg schattig. Hetisfijn als je een hobby hebt waar je je in terug kan trekken..

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt helemaal gelijk.
    Genieten van kleine dingen,dat is
    heel belangrijk en zeker in deze
    vervelende tijden.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Herkenbaar... doe je goed.
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die kuikentjes vind ik zo mooi! En het terugtrekken in die cocon is herkenbaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is een hele goede instelling lijkt mij. Misschien wel de enige in tijden van narigheid. Ben weg van je haasjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel fijn als je met behulp van je hobby je gedachten kunt ordenen. Viltprikken is dan zeker een heel prettige bezigheid en jij krijgt er nog zulk mooi resultaat mee ook. De sokken worden ook heel leuk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dikke knuffel en wat een mooie wolkunststukken allemaal weer
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja Marloes, je hebt helemaal gelijk. Wijs om je af en toe terug te trekken. Er is zoveel waar we geen grip op hebben en wat we moeten overgeven. Hoe moeilijk dat ook is.
    Maar ik ben zwaar onder de indruk van je mooie viltfiguren! Daar ben je echt een kei in...

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie beestjes heb je weer geprikt. En wat een leuke sokken, zullen de jongens blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fijn om zo'n plek en creatieve gave te hebben en er rolt zo een hoop moois van de band. Wat knap dat meesje in wording.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie projectjes heb je voor zo'n coconmoment uitgekozen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Restjessokken: dat zijn de allerleukste die er zijn! Geniet maar lekker van je eigen kleine wereld. zo hou je je accu opgeladen en kun je de "boze buitenwereld" weer een beetje de baas.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat ben je weer lekker druk! De haasjes en kuikentjes zijn enig!! Gelukkig hebben we zo'n veilige kleine knutselwereld om ons terug te trekken toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schattige kuikens en vogels.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat maak jij toch steeds mooie dingen.

    BeantwoordenVerwijderen