dinsdag 24 februari 2015

Dankbare. Dinsdag

De  reiger ,zou het meneer of mevrouw zijn, hij kwam in ieder geval even buurten en dat is best leuk .
In de polder is een gebiedje waar heel veel reigers nesten maken .
Een soort familietje bij elkaar, best indrukwekkend.
Wat woon ik toch op een lekker plekkie .
De polder waar ik mijn hoofd kan leegmaken en de wind door mijn haren gaat.
Want oh oh het zijn hier nog steeds drukke dagen met die computer programma s die ik moet gebruiken en echt ik denk dat het straks ook best handig is ,maar diep in mijn hart denk ik af en toe ......
Mag ik nu alstublieft weer even breien.
Maar dan komt er een stemmetje in mijn hoofd die zegt nee nee eerst alles invoeren en dan mag het weer.
Maar vanavond heb ik lekker een workshopje ademhalen ,nou dat heb ik letterlijk nodig .
Maar ik ben wel erg dankbaar dat dat vanavond is, dankbaar dus voor het juiste moment
En misschien dan ook vanavond nog een paar pennetjes breien als ik weer in de relax stand sta..........

21 opmerkingen:

  1. Prachtige foto! En reigers zijn bij mij altijd meneren haha grappig heh hoe dat werkt. Adem-ze en rustig aan
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie foto, reigers vind ik ook zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaf een reiger zo dichtbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lief dat meneer of mevrouw Reiger jou een rustpuntje kwam brengen!
    sterkte met alle pc-perikelen.......
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wow wat een mooie foto en inderdaad fijn dat hij je even een rustpunt kwam brengen. Hopelijk ben je nu weer heerlijk in de relax stand. Dikke knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik gun je die paar pennen breien zo! En hoop dat het je lukt om er vanavond nog een paar te doen. Maar weet ook dat zaken voor gaan. Ik stoei de hele avond al met de belastingdienst! Leuk hoor computers! .

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtvogel!

    veel succes nog met de computer!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. zo statig vind ik de reigers, succes met je pc perikelen , niks lekkerder om bij te komen door ff te breien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een reiger in je buurt. Nou ja dat is toch wel echte verwennerij. Soms hebben wij geluk en vliegt er hier eentje over onze tuin. Geniet van je workshop en hopelijk kan nog wat breien.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Aah Marloes, ik voel met je mee!! Hoogst vervelend als alles in je roept: laat me nu even, maar je moet toch je aandacht geven aan zoiets!. Gelukkig kwam deze reiger even bij jullie zitten buurten!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hihi..ik snap je helemaal..ik zeg ook vaak...laat mij maar breien ;)! Mooie foto van de reiger.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja,indrukwekkende vogels zijn het,de reigers.
    En succes met je computer.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een magnifiek beest!
    Hoop dat je een heerlijk workshopje hebt gehad.
    Succes met je pc!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig! Ik zocht het even op... er zijn uiterlijk geen verschillen tussen mannetjes en vrouwtjes bij de blauwe reiger... ik ga er van uit dat dit een blauwe is?
    Succes met je computer!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo knap die reiger! Bij jou is het fijn vertoeven he :) Ik duim voor de programma stress, dat hij snel mag gaan liggen....

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie foto Marloes en wat is de sjaal uit je vorige blogje prachtig geworden, echt een beauty!! Succes met al het computergedoe, het gaat vast allemaal goed komen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie vogels zijn reigers maar niet altijd even aardig . Wij hebben er hier ook heel veel. Er is zelfs een film over gemaakt. Schoffies heet deze film.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Er zijn veel mensen die echt een hekel hebben aan reigers omdat ze de vissen op eten. tja ik vind dat je e het niet kwalijk kan nemen hetis hun natuur. Ik heb in Curacao ook zwarte reigers gezien met prachtige vleugels. Heel ander smaar ook erg mooi. Ik hou wel van vogels. Wat een gedoe he die computers. Ff door de zure appel heen bijten en dan lekjker relaxen...

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtexemplaar! Wat staat er op de breipennen?

    BeantwoordenVerwijderen