dinsdag 15 april 2014

Dankbare-Dins-Dag

De weken vliegen vooruit voor je er erg in hebt zitten we al weer op half april.
Maar ook in de tuin is het een bloemenweelde, ik probeer daar ook heel veel van te genieten .
de geur van de bloemen prikkelt je neus als de deur open gaat, het is erg mooi en vele tinten omarmen je .
ja ik word er blij van de merel wipt ertussen door en kijkt is op als ik zijn domein in kom. zo kaal als het s winters is zo uitbundig is het nu, mijn heerlijke tuin.................
Ik ben er harstikke dankbaar voor

17 opmerkingen:

  1. Mooi, mooi ,mooi! En wat vroeg he?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk om te genieten van de bloesems die ontknoppen ...
    Fijne Paasdagen ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijke tuin heb je. Leuk he die merels.

    Fijne dankbare dinsdag nog vandaag!
    Lieve groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heerlijke en wat een mooie struik gebroken hartje zie ik daar zo groot is ie hier niet , ja echt genieten zo en hier bloeit de sering al bijna. ook al zo vroeg
    Geniet er maar heerlijk van Marloes fijne dankbare dinsdag
    Lieve groet Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie tuinfoto's Marloes! Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is genieten!!! Alles wat bloeit is prachtig, daar mogen we inderdaad heel dankbaar voor zijn...
    Groet, Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig fleurig en gezellig!
    Geniet er van!
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooie tuin. Zeker iets om dankbaar te zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Als ik je tuin zo bekijk,snap ik helemaal dat je er van geniet.
    Het ziet er heel mooi uit.
    Lekker veel bloemen.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ooo wat een heerlijke tuin. En die kleuren, zalig mooi. Staan de meiklokjes ook in je tuin? Eén van mijn favoriete bloemen. Ze ruiken zo lekker. Een geur om dankbaar voor te zijn.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  11. En hier word ik nu zo blij van; dat mensen dankbaar zijn voor de heel gewone dingen! Levenskunst, Marloes...

    groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie foto's Marloes en je hebt inderdaad een prachtige tuin die ook nog eens heerlijk aan het water ligt...daar is genoeg te zien en te genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Anoniem15.4.14

    Heerlijk en prachtig tegelijk! Leve de lente :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ohh lelietjes van dalen, mijn lievelingsbloemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja zo mooi nu in de tuin elke dag wel weer wat nieuws in de knop of in de bloem, heeeerlijk. Mooie foto's ook Marloes, genieten en daar ben ik je dan weer dankbaar voor
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heerlijk hé om te mogen genieten van zoveel moois zo dicht bij/in huis!
    Dank voor het delen!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen