woensdag 19 maart 2014

weven

Het weven heeft me weer gepakt en al ben ik alleen nog maar aan het proef draaien het is fascinerend.
op dit moment heb ik op patroon ingeregen, dan met verschillende matrialen aan het werk ,vooral ook verschillende kleuren.
een beetje met het patroon aan het spelen ,het is erg leuk.
Dit lapje is lang niet erg breed maar 24 cm.
maar het echte patroon zit aan de onderkant ,?????hoe dat kan.....................
alle schachten omhoog en anders proberen.
ben niet ontevreden , zo leuk weer om te doen.

22 opmerkingen:

  1. Crisis wat mooi en dat doe je zo ff tussendoor ...... KNAP

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed bezig Marloes!! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, dat ziet er indrukwekkend uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi resultaat. Jij hebt echt talent !!!
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow, dat is toch echt niet normaal meer! Chic chic chic!!!
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er prachtig uit, kan me voorstellen dat je helemaal in de ban van weven bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik doe het je niet na,hoor.
    Erg mooi.
    Is denk ik ook een geduldige bezigheid,
    lijkt me zo.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lijkt me echt een soort van ingewikkeld! Mooi hoor! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Is dat een proeflap????? Hij is veel te mooi voor zo'n benaming hoor. Prachtig, ik vind het echt kunstig dat je zo'n patroon kunt maken.
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig, zowel de onderkant als de bovenkant!
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Als dit een proeflap is, wat mooi moet dan de echte lap wel worden...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. prachtig.
    en het is elke weer een verrassing wat je steeds maakt.
    nu weer dit weven.. alles wat jij doet is top!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat spelen gaat je goed af, ziet er erg leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat ziet dit er toch weer gaaf uit zeg!Ik sta steeds meer versteld van jou weefkunsten!


    lieve groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Weer zo'n prachtig weefwerkje!
    Knap hoor!

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  16. prachtig, ik vind het heel knap !

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik moet er ineens aan denken dat ik ooit zo'n smalle strook weefwerk gebruikte om een plooi in het achterpand van een jasje te zetten. Dat was echt een succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. dat ziet er professioneel uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh hier heb ik echt bewondering voor! Leuk leuk! Oefen nog maar lekker verder, ik vind het alvast héél mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gigantisch mooi!
    Ik ben heel erg jaloers, het ziet er enorm professioneel uit.

    Wat ga je ervan maken?

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh wow ook alweer zoiets prachtigs alhoewel dat vest toch echt mijn favoriet is. Ik ben heel benieuwd wat je nog allemaal gaat maken. Dikke knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen