vrijdag 3 januari 2014

Omslag doek natuurlijk met bloemetjes

Het breiwerk waar ik tussendoor mee begonnen was is af ,de wol kreeg ik van een cliënt maar was helemaal mijn kleur niet dus maakte ik deze voor een van mijn vriendinnen die gek is op deze kleur.
Op zich vind ik de wol en kleur prachtig maar ja je hebt natuurlijk altijd je voorkeuren en dingen die kloppen........
De stola is soepel ,zacht en vederlicht op de punten zetten ik crocus bloemetjes in een diepere kleur.
Het was een heerlijke brei-klus

29 opmerkingen:

  1. Ohhh wauw hij is prachtig en die bloemetjes er aan zoooo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In het echt is de kleur nog mooier, ik weet dat want ik heb hem vandaag gezien. De bloemetjes zijn schattig en maken de shawl af!
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker weer bijgelezen. je omslagdoek is prachtig geworden, ook niet mijn kleur, maar wel mooi! Wat word je nieuwe project? Ik ben benieuwd. Liefs Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi! Zeker met die bloemetjes eraan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi geworden Marloes.
    En ik vind de crocusbloemen op iedere punt echt prachtig.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het ziet er ook heerlijk zacht uit! Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kleur en prachtige omslagdoek!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat heb je weer mooi gemaakt. Mijn kleurtjes zijn het wel.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die bloemetjes doen het hem! Mooi kleuraccent voor deze omslagdoek.

    lieve groet,
    Betsy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het leken net eendenpootjes in het blogger-overzicht maar wat een mooie stola, leuk gedaan Marloes
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Grappig is dat, hoe zulke details als je crocusjes van een omslagdoek inenen iets bijzonders maken!. Die net wat fellere kleur en het extra groen erbij: super!
    Heerlijk shawl is het geworden lijkt mij.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Anoniem3.1.14

    wowwww zo met die crocusjes helemaal lovely ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Anoniem3.1.14

      Wow, wat een prachtige stola!! Hij ziet er supermooi en behaaglijk uit, hier ga je iemand heel erg blij mee maken!

      Verwijderen
  13. Wat een pracht!! Helemaal leuk met die krokusjes er aan. Helemaal voorjaar en daar kijk ik nu al naar uit, terwijl de winter nog moet komen...... brrr, mag van mij ook wel overgeslagen worden ;).
    Groet, Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jij maakt ook echt de mooiste dingen!! Wat zal je vriendin daar blij mee zijn!
    Schattig met die crocusjes. Betkent dat dat het gauw lente wordt? Van mij mag het!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je ziet al op de foto dat ie vederlicht en zacht aan zal voelen....heerlijk!!!
    Wat voor kleur is het precies?? Paarsige tinten??
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. DE stola, onder de stola's.
    Zoveel is zeker!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. prachtig!! een heel mooie kleur en de zachtheid straalt van het scherm af! Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig Marloes. Leuke draai heb je er aan gegeven met die krokusjes.
    Fijn weekend,

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi en wat zou je vriendin er ontzettend blij mee zijn. En die bloemen erbij maakt het nog extra mooi!

    Fijn weekend!
    Liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je hebt je vriendin vast erg blij gemaakt, dit is een mooi cadeau! De krokusjes vind ik er helemaal bij passen. Hoe heb je die gemaakt?
    Groetjes weer
    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig en een mooie kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuk detail die bloemetjes, mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. leuk die bloemetjes onderaan pracht sjaal

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Nou, ik vind de kleur prachtig!
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Geweldig mooi weeral! En al helemaal lente, fijn!!!
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wat geweldig die bloemetjes aan je stola!

    BeantwoordenVerwijderen