zondag 22 januari 2012

borduurwerkje / lavendelzakje

Die patroontjes van Marijke blijven kriebelen maar ik wil het dan toch ook weer een eigen draaitje aan geven al heeft ze me goed op weg geholpen.
dus kon ik het vanmiddag toch niet laten om het kroontje te borduren. De weergoden voorspelde niet veel goeds, de hond was uitgelaten ,de man lekker zelf aan het hobbyen dus.........................
 Nog net genoeg borduurstof in huis, (Had nog restje van mijn moeder die ook graag borduurde). Moet dus snel eerdaags mijn voorraad aan gaan vullen. Nou het kroontje was redelijk snel klaar, maar wat gaan we er dan weer mee doen. Lavendel uit de kast vorig jaar uit Frankrijk meegenomen ruikt nog heerlijk, binnenzakje gemaakt van katoen, stukje chinese stof omdat die ook oranje was, kraaltjes en ziehier het resultaat  van het kruidenzakje.

2 opmerkingen:

  1. Schattige zakjes! en wat je met die schelpen hebt gedaan vond ik geweldig! en over dat virus.... Ja hoor, dat komt echt! zeker als je eenmaal begint blijkt het een uitzonderlijk hardnekkige variant. groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem23.1.12

    leuk die zakjes en heerlijk gevuld met mijn favoriete geur;o)

    BeantwoordenVerwijderen